110607

Precis uppstigen typ. Har vaknat av och på sedan 8 typ. Ska fixa till mig o drar sen till pappa.
Imorgon börjar Sweden Rock. Fatta att det är helt sjukt. Det har gått ETT HALVÅR sedan det var jul. ja, jisses, tiden går så himla snabbt!! Några husvagnar kom redan i Torsdags förra veckan, igår hade typ hela ängen vid ån fyllts med tält osv. Ja, detta kommer bli en kul Sweden Rock. Ingenting ska få förstöra det.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?