110605

Vaknade vid 12 idag. Känns skönt att ha sovit så länge. Behövde dom timmarna.
Skulle egentligen hjälpa pappa med lite grejer idag men han mådde inte så bra så det blev inställt. Mamma kommer väl snart hem, blir kanske middag då. Vet inte. Får se. Funderar på att fixa med lite bilder idag också och lägga upp dom i bloggen. Blir nog bilder från Jennies hoppträning isånnafall. Men nu ska jag spela lite på datorn och sen blir det väl att göra mig i ordning.




Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?