Upplever ADD



SVAR; Jag vet inte riktigt hur jag upplever ADD. Jag är ju bara mig själv liksom. Men när jag tänker efter så märker jag ju skillnad på personer utan ADD och mig själv. Jag kan inte koncentrera mig och blir lätt störd, när mina tabletter slutat verka så kan jag märka det någon timma efter då jag oftast brukar bli rastlös och otålig. Om du vil veta mer så får du gärna formulera frågan lite mer (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?