Söndag x2

Nu ska jag snart lägga mig i sängen. Har försökt få upp bilderna men det vill fortfarande inte fungera.
Vet inte hur jag ska göra just nu med bilderna. Vill liksom inte lägga upp alla bilder när jag kommer hem. Det är inte kul. Men ska la försöka ta med mig datorn imorgon då vi åker in till stan, kanske sätta mig på något café? Låter mysigt faktiskt. haha (: Nu ska jag försöka ladda upp en sista bild för idag. Sen blir det att ta en cigg och sen göra sig i ordning för sängen. Det är fortfarande ljust ute. och jag är inte alls trött. love it. Älskar ljudet från brasan som vi har <3


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?