Har kunnat ladda upp hälften

Sitter vid datorn just nu. Har kunnat ladda upp hälften av bilderna jag försökte lägga upp innan. Ska välja ut mer bilder och funderar på att göra en ny kategori på bloggen också som heter Nordsjö. Men får se om datorn vill sammarbeta :) varför jag skriver ett sms inlägg just nu är för att jag vill låta datorn jobba för sig själv medans den laddar upp bilderna. Ska fortsätta läsa på boken jag började med igår.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?