ute, röker en cigg

dsc00238 (MMS)

Sitter just nu ute, röker en cigg och små äter på en Risifrutti. Snart ska vi in till stan. Har gått i shorts och linne varje dag sedan vi kom i Fredags. Och nu sitter jag i jeans och en cardigan tröja. Molnen skymmer solen och den blåa himlen. Vattnet är mörkt med små vågor på. Blåser inte mycket ute som tur väl är. Tar med mig datorn in till stan och ska se om man kan sätta sig på ett café eller liknande med den. Måste lägga upp bilderna. Efter jag har lagt upp bilderna så ska jag välja nya bilder som jag sedan ska lägga upp. Har tagit mer än 500 bilder sedan vi kom hit :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?