Påväg till Nordsjö

Sitter i bilen nu. Påväg till Nordsjö, äntligen!! :) tror vi är där uppe vid 20-21 tiden kanske. Vi vill inte sova i bilen så åker allt på en sträcka. Längtar verkligen upp dit, det är sjukt. Vill ligga vid bryggan i solen. Vill kasta med fiskespöet och få en gädda. Igår träffade jag Rebecka, verkligen trevligt. Följde med henne in på killebom och sen skjutsade hon hem mig igen. Kan säga att det var längesen jag trivdes så bra med någon :) annars brukar jag liksom vara jätte blyg och inte våga prata alls, men det kunde jag med henne. Så trivdes verkligen :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?