Så arg just nu. Så ledsen.

Så arg just nu. Så ledsen. Vill bara slå sönder allt. Mina tabletter, Conzerta, slutade verka vid 10 tiden ikväll. När vi var ute så kom det fler och fler mygg och desto mer fick jag halft panik för ville bara få bort dom. Uffe, mormors hund, mår inte alls bra och det gör ju inte saken bättre. Sen på skulle jag bara torka av min skärm på min mobil, and guess fucking what?! Skärmen på min mobil går sönder ännu mer. Har en uppfällbar mobil och jag vet att gängorna när man fäller upp och ner mobilen har börjat gå sönder. Och ah. Nu gick de sönder ännu mer. Så jag har gråtit, gråtit och verkligen gråtit mig sönder och samman. Fuck my life. Fuck that. Fuck everything. Fuck.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Carola

Ränka till 10 högt,och igen,och igen!du ÄLSKAD OMTYCKT!du kan,vill och ska.Le le le inte gråta Linnea..tårarna tar så mkt negativ energi.Gå lägg dig o sov.Försök släpp tankarna,im mår du bättre när du är mer utvilad och ser tbx på det.Lugn o fin <3 Sov gott!allt ordnar sig,tro mig!Varm Kram!

2011-07-10 > 00:48:44

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?