Mina Kategorier

Kände att jag vill berätta vad det finns i mina kategorier på bloggen då jag märkt att det trillat in lite nya läsare (: och självklart är detta också för ni som läst min blogg länge. Om ni klickar på en kategori så kommer ni in på den. (i samma fönster)

Om ni vill får ni gärna ställa några frågor ang just Den kategorien. Alltså någon kategori som Ni vill veta mer om.

Allmänt
- I Allmänt så skriver jag om min vardag och sånt som jag inte tycker passar i de andra kategorierna.

Blogg Ändringar
- I Blogg Ändringar så skriver jag oftast om jag gjort några ändringar i bloggen, bytt header eller liknande.

Mer Besökare
- Tipsar mina läsare om hur ni kan få mer besökare.

Frågor&Svar
- Svarar på frågor som mina läsare frågat.

Mina Tävlingar
- Tävlingar som jag gjort, mest är det Dagens/Veckans blogg.

Nordsjö
- Min mormor har en stuga uppe i Nordsjö och då jag var där i sommar så kände jag att den ska få en egen kategori. Där lägger jag in bilder jag tagit osv.

Mina bilder 2009 & 2010
- Kategorien talar för sig själv. men det är bilder jag tagit under 2009 och 2010.

Mina bilder 2011
- Bilder jag tagit under 2011 (kommer sen stå 2011 & 2012 då det blir nytt år).

Min Kamera
- Berättar vad jag har för kamera, utrustningen osv. Svarar också på frågor om min kamera.

Photoshop Bilder
- Bilder jag redigerat i PS. OBS; alla bilder jag redigerat, även om det bara gäller att göra bilden ljusare hamnar i denna kategori. och dom hamnar aldrig i "Mina bider" kategorierna!!


ADD uppmärksamhetsstörning
- Fick reda på min diagnos den 20/6-2011 och här får ni läsa om hur det är att leva med ADD och jag svarar på frågor.

Händelser
- Saker som hänt i världen. Bränder, djurmisshandel osv.

Idolbilder
- En kategori för idolbilder jag fått skickade på min mail.

Känslor
- Här skriver jag ner Alla mina känslor.

LinneaNilsson
- Mycket om denna kategorien handlar om mig. Det finns listor jag svarat på osv.

Nostalgi
- Har bara gjort ett inlägg i denna kategorien. Men kategorien är till för att jag ska skriva sådant jag minns, rån barndommen osv. Nostalgi.
 
Tankar
- Här finns alla mina tankar om viktiga saker. Mobbning och sådana saker.

Berättelser
- Här finns det böcker som jag börjat skriva på.

Eminem
- Min IDOL. Hans musik jag lagt in osv.

Filmer
- En kategori om filmer jag tittat på/ska se.

Musik
- Mestadels bara musik Videos.

Födelsedagar
- Mina nära och köras födelsedagar.

Kent Franzén
- Min låssas pappa som gick bort den 30/9-08. Skriver mycket om honom där <3

RIP
- Folk i min närhet som gått bort.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?