110716 x2

Ligger i sängen nu med Uffe, mormors hund och halv sover. Är verkligen jätte trött. Sov i 4 timmar inatt liksom. Så känner att jag bara vill blunda och somna direkt. Imorgon ska jag försöka få med mamma till stan så vi kan handla. Jag måste ha Cornflakes och mer mjölk :) börjar bli trött på att äta mackor till frukost nu, haha. Men ah, ska ta mina 'flux' tabletter nu och sen bara vända mig om i sängen, blunda och drömma mig bort till en helt annan värld.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?