I forgot the rubrik

hahahahaha ): trodde klockan var 19. den är bara 16. Total miss.
Nu ska jag titta på Top Model Australien och sedan HK :D helt plötsligt är jag på glatt humör. vet inte varför. kanske för att jag ska få en ny mobil som jag verkligen fastnat för men bara sett på bild/video? kanske för att jag blev inspererad utav en brud vid namn Elsa (du vet vem du är) att vara sig själv. Vara den jag är. Jag vet inte. Men hon fick mig att tänka om. Aldrig sett bruden innan (inte vad jag minns), och hon gör sådanthär inflytande på mig? ojoj. Ja, vet inte vad jag ska kalla det. Men hon, Elsa, fick mig precis att förstå att man ska vara sig själv. Den man är. Jag är toppen just nu, toppen på botten. Ne men ah.
Bjuder på en ganska gammal bild på mig. Hade inte klippt mig då men ny piercad var jag :D



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Elsa Swärd Brattström

Oj vad glad jag blev av att läsa dina fina ord här ovan - det är verkligen så himla kul att få positiv respons på det jag skriver. Och det är toppen om det jag skriver och lägger ut om mitt liv på min blogg inspirerar dig till att vara dig själv - för det är det man är absolut bäst! Det är när man är precis den man är som man kan vara stolt över att vara sigsjälv och att man har tagit sig dit man är. Jag tycker att du verkar vara en jättehärlig tjej, och att du skriver om din ADD är modigt, för det är sådant som ofta (tyvärr) är något folk inte talar om.. precis som om man är homo/bisexuell.

2011-07-29 > 16:31:35
BLOGG: http://lebbigt.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?