Conzerta ökning

Har pratat med min läkare idag och fick reda på att jag ska öka dosen ytterligare. Just nu äter jag "bara" 18mg och ska äta 54mg. Så nu börjar jag äta 36mg och sen ökar jag igen efter några veckor. Varför jag började med 18mg istället för att direkt börja ta 54mg är för att kroppen måste vänja sig vid medicinen då denna medicinen jag äter är narkotikaklassat. Har inte märkt något mer på medicinen sedan jag tog den första dagen. Så hoppas jag kommer märka mer då jag ökar dosen.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Malin

sv; jag har också add, men jag äter medikinet medicinen för det! Kram!

2011-07-04 > 21:47:37
BLOGG: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Wiilow [Foto tankar Känslor]

Hej.



När du läser detta hoppas jag att du blir lite gladare gumman.

Du kommer nog märka mer sen när du ökat den...brukar ta ett tag innan man märker en tydlig efekt har jag hört.



Va rädd om dig. Kramar

2011-07-05 > 00:41:40
BLOGG: http://wiilow.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?