vetrinären på Måndag

dsc00236 (MMS)

Blir att åka in till vetrinären på Måndag med mormors hund. Han har blivit biten utav någonting i ljumsken och nu har det blivit inflamerat. Och man kan inte bära honom för han skriker. Tycker så synd om honom. Och man hoppas ju att han får något pencelin eller något så detta kommer gå över snabbt :) han kan ju inte gå såhär hela sommaren. Och btw, han är verkligen jätte duktig som håller det rent :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Nej stackarn! Vad otäckt det låter!



Ja köttfärspajen var riktigt god! Hoppas du också tycker det om du provar receptet! =)

2011-07-09 > 22:05:41
BLOGG: http://adaras.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?