110717

Är jätte trött fortfarande. Förstår inte varför. Funderar på att kanske sätta mig vid datorn lite, men orkar inte resa mig upp och hämta den. Fast jo, ska sätta mig vid datorn. Ska försöka ladda upp de sista bilderna så jag iallafall har gjort ett inlägg med bilder. Hah. Ska välja ut mer bilder sen som jag ska lägga upp. Hatar att det går så segt att ladda upp bilderna. Men kan inte hjälpa att mitt mobila bredband knappt får någon täckning här. Vi är ju trots allt lite i skogen där vi har stugan. Vad jag menar med det är att vi bor längst ut på en udde och det är skog 'bakom' oss och runtomkring oss. Så tror det är därför nätet inte får så bra täckning. Och en sak till, stugan vi är i är Inte omringad utav skog. Man måste köra/gå över en äng för att komma till skogen, och där har andra sina stugor. Och vi har ju en sjö precis vid huset och på andra sidan sjön så är det skog. Massor med skog. Men ah, vet inte om ni förstår hur jag menar. Isnf är det bara att fråga :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Maja

Det lät som det var fint :)

2011-07-17 > 10:14:42
BLOGG: http://ameera.nu

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?