110728 x2


Bjuder på dem här 'gamla' bilderna. Sitter och spelar Mahjong och har pratat med kusin lite, blir nog att jag ska fotografera henne om några veckor (: så då hoppas vi på fint väder! Somsagt så är jag ensam hemma så vet inte vad som händer idag, regnar ute gör det så kommer nog hålla mig inne iallafall. Ska titta på Men In Black 2 ikväll, Johnny Knoxville och Will Smith är med i den så ska se den även om den inte är bra. Men nu ska jag spela klart och sen ska jag välja en film jag ska titta på (:

PS; Glöm inte rösta på min bild hos Fotograbben (rösta på nummer 1) eller Här -> Jag är med och tävlar !!!!
Det tar bara någon sekund att rösta så vore jätte tacksam om ni kunde göra mig den tjänsten :D


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Elsa Swärd Brattström

Skitbra bilder! det är så himla kul att pröva olika saker, tillexempel sådär med vatten på skivor och vatten över huvud taget! Måste säga att du har en jättebra blogg , har kollat igenom den nu ett tag :) kram

2011-07-29 > 15:20:28
BLOGG: http://lebbigt.blogg.se/
cassandra

Grymma bilder!

2011-08-01 > 21:25:49
BLOGG: http://cassandraam.blogg.se/
MEULLERPHOTO

Fina bilder :)

2011-08-02 > 10:56:33
BLOGG: http://meullerphoto.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?