110723

Bröllop idag. Ser fram emot det! Laddat batterierna till kameran och satt i ett nytt minneskort som kan ta ca 1500 bilder.

Ska se när jag kommer hem ikväl och om jag kommer hem i bra tid så blir det nog att jag sätter mig med bilderna från Nordsjö och läger in dom på bloggen kan jag tro!! (: och likaså att jag kommer lägga in bilder från Kolmården och Bröllopet. Men nu ska jag ta något att dricka och sen blir det att vänta på att mamma ska bli klar så vi kan åka (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?