110712

Sitter just nu i en fåtölj i vardagsrummet med datorn i knät och börjar bli hungrig.
Solen har jag inte sett idag och regnar har det gjort av och på hela dagen. suger. Köpte en fiske låda inkl ett drag och en tafs när vi var i stan. köpte också en vit skjorta som jag ska ha på mig på min kusins bröllop. och köpte en grön D-huvtröja. Skulle köpt skor också men den storleken jag skulle ha fanns inte. mina tygskor jag har är det hål i båda hälarna så när det regnade idag och jag gick på gatan så blev jag blöt om fötterna. GR8. Men älskar dom skorna liksom ):


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?