110711

Måndag. Yess. Blev ingen vetrinär för Uffe då han mår bättre idag (:
Har försökt ladda upp bilderna nu igen men det vill fortfarande inte fungera. ska pröva igen efter att vi ätit vår sena lunch. Ska sätta mig ute i solen under parasollet med datorn när vi ätit färdigt och har dukat av. Försöka lägga upp bilderna och kanske lyssna på någon musik. bara taé lungt.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Alexandra :)

Snygg blogg! :)

2011-07-11 > 22:16:31
BLOGG: http://smurfensliv.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?