110708

Jag har internet här !! :D fatta att jag är lycklig just nu :D
Vi åkte vid 6 imorse och var framme vid 19-20 tiden tror jag. Under hela rean så tog jag slut på mitt ena batteri till kameran plus att jag tog över 300 foton bara när vi åkte hit. Så funderar på att sätta mig imorgon med dom bilderna. Och kommer verkligen få jätte svårt att välja vilka jag ska lägga upp i bloggen (: Och om det nu frungerar, jag vet inte liksom. Internet fungerar ju men vet inte om det kommer orka ladda upp bilderna på bloggen. Så får se. Imorgon ska jag ut med båten, massa mysigt. Kastade lite med spöet idag och draget fastnade på något i vattnet så fick inte loss det. Ville ta ut båten direkt för att lossa draget men fick inte. Så det får bli imorgon istället. Klockan ringer vid 07. Längtar redan (:
btw, vet inte riktigt hur det kommer gå med bloggandet då jag inte kommer ha med mig min mobil när jag är ute och fiskar, och inte min kamera heller. Är så rädd för att dom ska trilla i vattnet så jag vågar verkligen inte det. Men ska försöka blogga så mycket jag kan, och det blir nog mest mobil-inlägg då jag inte kommer vilja sitta vid datorn om det är fint väder ute och så! Men nu ska jag stänga av datorn och fixa mig i ordning för sängen. Klockan är 23:24 när jag skriver detta och det är ljust ute!! Love it!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?