110703

Typ såhär bloggtorka. Men nej. Not at all.
Var på kalas igår, och innan det så skrev jag en egen låt. När jag läste igenom den så blev jag "oj, den låter lite deppig" haha. Men har suttit nu och försökt hitta något bra program som man kan ladda ner där man kan göra melodier. Vet exakt vilken melodi jag vill ha men det är ju inte jätte enkelt att fixa det för hand då jag varken kan spela trummor eller piano. Kan bara några acord på Gitarr, thats is. Men kalaset igår var fint, även fast de j***a myggen bet sönder mig. Men har bara märkt ett mygbett idag :D och har försökt att inte klia så mycket på det. Klockan ringde vid 8 imorse och jag vaknade faktiskt, har inte ens somnat om efter det. Var faktiskt gytt.
Imorgon är det måndag, vet inte vad som händer då (som vanligt!), funderar faktiskt på att göra typ risotto imorgon till middag men ne. Det verkar lite svårt. Så får se. haha! Blir väl annars spagetti och köttfärås kanske. Pastanörd - thats me.

    

Idag har jag bara tagit det lungt. Har städat undan lite och ska fortsätta snart, skulle bara se om jag hittade något recept på risotto och de gjorde jag. Trodde vädret skulle vara dåligt idag men faktiskt är det sol ute. Fönstret är öppet och fåglar kvittrar utanför. Jag gillar det.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



- S a r a -

Gud vilken fin blogg du har :)

Hoppas risotton blir god! (:

2011-07-03 > 18:06:48
BLOGG: http://dittmitt.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?