internet verkar inte fungera

Vårat internet verkar inte fungera här hemma som det ska... har försökt fixa det men de verkar inte vilja fungera. Ska pröva lite till och om det inte går får jag väl ringa någon som kan hjälpa mig. Ni märker när jag har fått mitt internet tillbaka iallafall! :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



ellinor lindström

Kära Linnéa, som är ett väldigt fint namn eftersom jag heter det i andranamn(A)

jag tycker du är jätte fin, och jag menar det! du är verkligen dig själv. det syns! och jag tycker du ska skita fullständigt i vad andra tycker det är DIN blogg. då får man vara hur ego som helst.

alla kan tycka vad i helvete dom vill, för du är himla fin! håll huvudet högt!

2011-01-07 > 21:23:52
BLOGG: http://linorr.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?