suk, sick, sjuk

Sjuk? Ja...jo. Illamående och yrsel.
Idag skulle jag egentligen varit i skolan men jag vaknade inatt och mådde illa och var yr och sen när jag vaknade imorse och skulle gå till skolan så var det fortfarande kvar. Så ratade med mamma och vi bestämde att jag skulle vara hemma. Så nu ska jag försöka bränna en film till en CD skiva och sen ska jag lägga mig i sängen och kanske försöka sova bort mig detta.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?