SÖLVEKAMPEN



Här är bilderna från Sölvekampen jag var på idag...
och Sölve kom 2a på Sölvekampen och det var väldigt bra gjort utav dom!!
Det var en massa olika lag så kan tyvärr inte säga vilket lag som är vilket på bilderna.
men, min brors lag är dom med de Röda tröjorna (biderna längst ner är bäst)
(De ljus röda tröjorna, inte de vin röda)

            



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Pierre Colbrand

Hejsan!!



Tränare för IK Kamp som vann helgens Sölvekampen.

Undrar om du skulle kunna maila de bilder som Kampaspelare är med på? Det är de som har Barcelona liknande tröjor!!



Mvh Pierre



2011-01-16 > 21:15:00

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?