nervös för imorgon / alla andra dar

Jag är så jäkla nervös inför imorgon. och jag hatar det.
Imorgon är det första skoldagen på länge. jag gillar det inte alls. Jag hatar att vara nervös och få den klumpen i magen som jag fått så många gånger. Nervositeten tar död på mig känns det som. Ja, fan. Detta är inte alls kul. Man försöker tänka positivt men det går inte toppen direkt. Jag sjunker alltid och sen måste jag kämpa mig upp. Damn. Jävla nervositet, jag hatar det. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det längre. Har försökt sova mera, har försökt vara bättre på vad jag äter och när jag äter. Jag försöker att inte stressa och pressa mig för mycket. Men icke. Ingenting hjälper. Klumpen i magen finns där, tårarna vill pressa sig fram och jag vill bara springa iväg. Jag har alltid haft det såhär och nu börjar jag bli trött på det. Jag blir nervös för minsta lilla. Te.x som min ridning imorgon, jag är nervös för den. Varför? - jag vet inte. Det är ju inget att vara nervös för! men ändå så är jag det. Jag kan bli nervös för allt. Om jag ska på kals kommer nervositeten smygande, om jag ska till skolan är den med där, om jag ska rida så japp där med. Om jag ska ringa och te.x beställa tid till klippningen så självklart ska nervositeten komma. Jag förstår inte, är så trött på det. Vill få bort det.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



bara jag

DET KOMMER ATT GÅ BRA. TILLÅT DIG VARA NERVÖS BARA. DET GÅR OM JAG LOVAR. DET FINNS SÅ MÅNGA SAKER VI GÖR I VÅR VARDAG MAN KAN BLI NERVÖS FÖR. DET GÅR OM NÄR MAN GJORT DET NÅGRA GÅNGER. SÅ KOMMER DET OXÅ ATT BLI FÖR DIG. SKOLAN DU GÅR TILL ÄR BRA. LÄRARNA BRYR SIG. DET FINNS STÄLLEN DU KAN GÅ TILL OM DET BLIR FÖR MYCKET. STÄLL IN DIG PÅ ATT NU JÄKLAR SKA JAG KLARA DETTA. JAG SKA TÄNKA POSITIVT. JAG SKA TÄNKA PÅ DE BÄSTA STUNDERNA. DU ÄR STARK LINNEA. DET VET VI. DU HAR VARIT STARK SEDAN DU FÖDDES. BESTÄM DIG BARA FÖR ATT DET SKA GÅ SÅ SKA DU SE DEET BLIR BRA. ÄLSK DI.. <3

2011-01-09 > 21:30:03
ameena - skånes största blogg

fin blogg du har hjärtat <3 titta gärna in på min och säg vad du tycker :)

2011-01-09 > 21:46:19
BLOGG: http://ameeena.blogg.se/
Cecilia, Livsstilsdesigner!

Vad kul att du hittade till min blogg så jag kunde hitta hit.

Vilka jättefina bilder du tar! Både bilderna och ditt skrivande visar att du är en väldigt kreativ person som kommer gå långt.



Jag ser att du har Bloggsvar. Hur fick du tag på det? Jag försökte bli medlem men det gick inte utan jag måste bli rekommenderad av någon som redan är medlem, är det så?



Ha en bra kväll!

2011-01-09 > 22:03:54
BLOGG: http://karvegardkonsult.blogspot.com/
chayenne

Fin header du har! :)

2011-01-09 > 22:15:54
BLOGG: http://hellsbelle.blogg.se/
LIENE

ingen gillar skolan ser jag:/ tråkigt tråkigt men hoppas det går bra ändå.

2011-01-09 > 22:57:54
BLOGG: http://lienes.blogg.se/
ellinor lindström

detta är konstigt.

jag är nervös vart jag än går.

jag är nervös för att gå ner och hämta cola...jag vet inte..det pirrar i min mage som om massa fjärilar flyger omkring där...

2011-01-09 > 23:14:50
BLOGG: http://linorr.blogg.se/
Theodorsabrina

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2011-10-04 > 15:21:53
BLOGG: http://theodorsabrina.blogmedics.com

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?