Sverige mot Syd Korea

Handboll, Sverige mot Syd Korea. Det är vad jag gör just nu. Och jag har kommit på att jag tycker att sport har blivit mer och mer intressant. Handboll på tv fungerar och att se det live på någon match hemma. Men fotboll på tv är inte lika kul. Men jag älskar att se det live hemma. Haha, lite konstigt egentligen men ah :) men red ju ikväll och det gick väldigt bra, kände att jag verkligen jobbade med hästen! Men nu ska jag titta klart på Handbollen och sen blir det sängen för mig, ska ju upp tidigt imorgon.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?