Han gav aldrig upp hoppet


” Han gav aldrig upp hoppet och blev nedstämd. Nej han tog varje sekund för vad den var. Han bjöd på sig själv fast han visste att hans sjukdom skulle bli hans död. Det var hemskt att veta att vi levde våra sista dager tillsammans. Men Kent gjorde ALLT för att de skulle bli så bra som möjligt. Den 30 September tog Kent sitt sista andetag. Timmarna innan bad han att få en piggelin som han åt med frisk aptit. Ja det var så att Kent sa och levde upp till det han sagt ”Jag ska leva tills jag dör” ”

Kent, jag saknar dig. Jag behöver dig. Jag tänker på dig varje dag. Och det smset du skickade till mig har jag fortfarande kvar i min mobil, och jag kommer aldrig radera det. Det smset där du skrev att jag skulle ta hand om mamma och sköta mig i skolan. Och Kent, jag gör detta för Dig. Jag försöker klara av allt, jag försöker verkligen. Men sen du lämnade oss har allt bara gått neråt för mig. Jag vet att du aldrig kommer tillbaka men önska kan man väl... Kent, jag Älskar dig ♥


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Marlene Johnsson

Såååå fint du skrivit om Kent, Linnea. Jag blev riktigt rörd, förstår att han betydde mycket för dig. Jag tänker också på honom då och då och att livet är orättvist ibland. Alla dessa sjukdomar som finns, man undrar varför de finns?? Man ska värdesätta sina dagar mer än vad man gör. Göra det bästa av varje dag och må bra. Många kramar till dig <3 <3 <3

2011-01-02 > 21:20:20
ellinor lindström

åh..jag blev riktigt rörd när jag läste detdär..

så hemskt.

han har det bra där med min farmor jag lovar..

r.i.p kent!

2011-01-03 > 00:27:01
BLOGG: http://linorr.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?