Eminem ♥

Kan säga att jag blir på såå bra humör då jag lyssnar på Eminems låtar på morgonen.

Jag älskar hans texter, hans dialekt, utseendet, musiken... ah, jag gillar i stort sett allt med honom. Och även fast folk kanske tycker han är wierd så tycker inte jag det. Eftersom att hans låtar har hjälpt mig så mycket, dom får mig att orka. visst, Marshall har gjort dåliga saker i sitt liv men so what? Jag bryr mig inte. Han är underbar på sitt sätt. Och ibland kan jag sakna den gamla Marshall då han "var" Slim Shady, hans texter och språket. men jag är glad att han har ändrats, för det är inte många artister som vågar ändra sina lyrics osv. Men Marshall har vågat göra det, och han slår igenom lika bra ändå. Bra jobbat liksom!
och om man jämför hans gamla låtar med de nya så är det väldigt stor skillnad. I de gamla låtarna har han fuck i varje mening typ. I de nya låtarna är det mer... ja, jag kan inte förklara. men det är bra iallafall. jag gillar dom, älskar dom. Varje låt har en egen bakgrund, varje låt handlar om något speciellt. Han skriver inte om något helt random, utan han lägger verkligen ner tid på sitt skrivande verkar det som.
men det jag vill säga med detta egentligen är att Marshall har hjälpt mig på alla möjliga sätt, hans låtar får mig på bra humör, hans lyrics sätter sig rätt in i hjärtat och man kan inte sluta lyssna på honom.
Det är som ett beroende, ett bra beroende.

 


bilden uppladdad på 600



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?