110130 x2

Visade sig att vi ska gå Ryssbergs promenaden idag, kommer bli mysigt.
Hörde av mig till bror min och undrade om jag får låna hans hund. Vilket jag fick! Har självklart med min kameran och två batterier - alltså blir det nog ganska mycket fotande. Vet inte alls när vi är hemma men om jag får fina foton idag så kommer dom nog upp ikväll då jag har tid att lägga upp dom. Är ju Ledig imorgon så kan vara uppe länge ikväll sen! Men nu ska jag sätta mitt batteri på laddning och göra mig i ordning, ta på mig vardags kläder osv... okej nej, jag ska spela Sims tills mamma och Johnny är färdiga (dom brukar ta så långt tid på sig) och när dom är färdiga så klär jag på mig vardagskläder och sen kör vi. Bra va?


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Carola

Hoppas du får en skön dag!!ja vad kul se lite foto ev.sen;)Kram!

2011-01-30 > 10:55:59

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?