110128 x2



Dessa bilderna är från när jag var i Tredenborg i helgen (23/1)

    
    



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

Du är så sjukt duktig på att fotografera...Ser framemot att få se dig som yrkesfotograf i framtiden

2011-01-28 > 15:58:14
GUEVACCI

OKI (: FINA BILDER!

2011-01-29 > 09:12:54
BLOGG: http://guevacci.blogg.se/
bara jag

Min tjej. Jag håller med föregående talare. Du är så jäkla duktig. O jag förundras varje gång att du hittar detaljerna som gör bilden så fin. Och detta med "dinlillakamera". vad hade hänt om du velat ha en större? Ja det kan du fundera på. Kram o älsk di

2011-01-29 > 09:21:16

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?