110120 x2

Klockan är nu 18:35. Jag har ont i huvudet och behöver nog sova. haha
Var ju hos tandläkaren idag och det gick väl bättre än jag trott! Lagade mat med mormor och sen har jag inte gjort något mer. Eller jo, ändrat min profil bild här på bloggen och sen ändrat lite i headern också! (: Man måste ju förnya sig ibland med. Men nu ska jag prata med mamma om imorgon och sen ska jag väl äta något litet och efter det blir de en film i sängen. Har egentligen tjatat ut mina filmer så behöver kanske köpa någon ny...igen. och sen en ny DVD hylla behöver jag med... Men de ska jag inte prata om nu iallafall, haha. Som sagt, ska prata med mamma, äta och sen film i sängen. Gillar't verkligen faktiskt! I really do. Wondering why...


- gammal bild -



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?