110118

Sitter på lektion, jobbar med min Novell...det går inte så bra.
Idag blir det tandläkaren för mig, usch usch. jag hatar tandläkaren. Sen idag vet jag inte vad som mer händer, ska väl ta det lungt. Imorgon blir det BUP vid 8. Sen skolan efter det, tror jag? Jaa, det är redan Tisdag idag...imorgon onsdag. Veckorna går så himla snabbt. Man hinner ju inte med. Men nu ska jag fortsätta på min Novell, skriver kanske något senare.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?