110118 x2

Drar nog hem vid 12:30 idag, tar tåget till Sölvesborg.
Anyway, har försökt jobba på min Novell men det har inte funkat så bra. Började på en Engelska uppgift istället så har börjat komma igång lite med den. Känns helt okej. Skriver om Marshall Mathers (Eminem) så det kommer jag få flyt i, kan ju ganska mycket om honom och så. Men nu behöver jag fortsätta jobba, ska skriva en hel sida innan jag drar hem.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?