110116

Vaknade vid 12:30 idag...skönt att sova länge.
Har gått en runda med mamma och Johnny. Var halt ute så höll på att halka när vi gick hem igen. Idag vet jag inte vad som händer, vill för de mesta ta det lungt. Funderar på att titta på O.C serien igen, har ju inte tittat färdigt på den ännu! Men får se hur det blir. Känner mig ganska slö och skola är det imorgon, ingenting man ser fram emot direkt... Men dit måste man. Ska på möte den 25th Januari tror jag de var. Vi ska prata om mitt schema och allt. Jag vet inte ens hur jag vill ha det länge...


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Boolamiriam

i love this page keep it up.

2012-01-24 > 11:26:07
BLOGG: http://boolamiriam.unitblog.com

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?