110114

Det är redan Fredag idag...det har redan gått 14dar på det nya året.
Tiden går så himla snabbt! Man hinner ju inte med längre.
Har precis sattit mig ner i skolsalen, ska skriva på min Novell. Och får tvinga mig själv attt börja skriva för annars får jag ingenting gjort. Vet inte riktigt när jag drar hem idag, får se. Steg upp vid 6 imorse så är ganska trött just nu. Skulle varit skönt att sova faktiskt. Ikväll vet jag inte vad som händer, mamma slutar vid 14 tiden och då ska vi handla. Funderar på att laga någon god mat idag, och sen köpa något gott som vi kan äta i helgen.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?