110114 x2

Nu är det helg och jag vill bara trycka på pause.
Hemkommen från stan, jag och mamma har varit och handlat för i helgen. Vi ska äta Tacos ikväll, nomnom. Och jag köpte mig en B&J (Ben och Jerrys) som jag ska äta i helgen. Imorgon blir det SÖLVEKAMPEN där det är massa lag som möter varran osv... (klicka på länken och läs mer) och min bror spelar i det ena laget så självklart ska man dit och titta! (: anyway, vad som händer i helgen mer vet jag inte. Funderar på att ta kameran en runda lite. Ja, det låter bra. Men nu ska jag fixa lite på mitt rum (igen) och sen ska jag väl fixa Tacosen, börjar bli såå hungrig plus att jag har ganska mycket huvhudvärk idag.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?