110113

Torsdag idag...redan.
Sitter och skriver på min Novell, känner att jag nog snart är klar med den. Sitter och skriver den i ett blogginlägg just nu eftersom att jag fått lite skrivkramp att skriva med penna, haha! Och sen när jag kommer hem och har skrivit färdigt min Novell så ska jag skriva ut den på datorn hemma, känner att det är enklare så faktiskt. plus att om jag inte blir färdig med den nu tills imorgon så kan jag ju jobba på den i helgen. Och då blir jag snabbare färdig! Måste bara tänka ut ett namn på Novellen med.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?