110113 x3

Hemkommen precis...ska äta min ja...vad kan man kalla det? Nudel soppa typ?
Tog bussen hem och har precis fixat min Nudel soppa som jag ska äta. Det är en grej som jag köpte på ICA inne i stan där man häller vamt vatten blad nudlarna och sen håller i en påse där i. Tycker faktiskt det är jätte gott så ska köpa fler sånna! Ikväll vet jag inte vad som mer händer, ska fixa med lite saker här hemma och så. Men nu ska jag iallafall äta och sen hjälpa mamma.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?