110112

Uppstigen och precis ätit frukost...
Jag har vaknat flera gånger idag, först vid 4 imorse, sen vid 5, sen vid 6. sov till 8, sen vaknar jag vid 9 och 10. sen vaknade jag igen vid 11, somnade om och vaknade halv 12. hmm, bra eller dålig sömn? jag vet inte. Iallafall, ingen skola idag. men imorgon blir det skola. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, är fortfarande trött. Funderar på att kanske titta på en film och bara ligga i sängen hela dagen. Men nä, inte min stil direkt. Mamma slutar jobba vid 16 idag och jag ska försöka tvinga henne att få en tidigare tid till mig hos tandläkaren. Eftersom att jag har problem med min tand som ska fram från gommen (orkar inte förklara mer). Så ah, men iallafall, nu ska jag lyssna på musik och plocka undan lite på mitt rum. Det börjar bli stökit igen.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?