110111 x2

precis öppnat en Redbull... nomnom
Maten idag var jätte god, och det kändes att jag knappt ätit någonting idag. sitter och grejar lite i Photoshop för att fördriva tiden! okej nej, där ljög jag. Ja försöker fixa ner en grej till photoshop men hittar inte rätt plats i photoshop mappen för att de ska funka... blir galen! Men eh ah, nu ska jag iallafall sätta mig med Photoshop bara för sakens skull.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?