110109 x3

Nu har jag fixat med min hylla på rummet. det blev fint.
Fast det är bara böcker på hyllan och två stycken ljus. Musiken kommer ut ur högtalarna och jag ska snart påbörja mitt skrivande igen. Är bara på sida 7, känner att jag iallafall behöver komma på sidan 10! men känns som att jag kört fast lite. blir så frustrerad när det händer ): Men nu ska jag byta låt på musiken och sen ska jag börja skriva på storyn igen.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?