110109 x2

Nu har jag både färgat håret och plockat undan på mitt rum. Nu är det bara sakerna på hyllan som ska fixas och sen ska jag laga mat. Fast blir nog att jag först lagar mat och sen fixar med sakerna på hyllan. Känner mig lite seg idag men de fungerar väl. Min katt är så himla busig och hon springer runt i hela huset. Har börjat märka på henne att hon faktiskt gillar att vara på mitt rum, hmm...får nog ha dörren öppen lite mer då. Men nu ska jag fixa middagen, det blir Kycklig med cocos mjölk & någon krydda till det (tror den heter green curry) och sen lite ris. Det är verkligen jätte gott !


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?