110107

snart börjar skolan... och jag längtar Inte. Aldrig. Never.
Idag har pappa varit och lämnat lite kläder till mig om jag haft hos honom. Ska pröva sen och se om det är några som passar mig. Funderar på att göra mitt schema för skolan, men vet inte hur jag vill lägga upp det. Men det måste iallafall göras! Nu dricker jag Latte Macchiato och lyssnar på musik. Mamma är hos Lenny och Tess och fikar (jag orkade inte följa med) och det känns skönt att vara ensam hemma lite. Usch, jag vill flytta hemifrån... ha en egen lägenhet, laga sin egen mat och göra vad man vill liksom.
Kommer kännas så himla skönt sen när jag flyttar hemifrån säger jag bara!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?