110105

Det har redan gått fem dar på det nya året...usch tiden går så snabbt.
Jag ska tvinga mamma med på en liten fotorunda idag, men vet inte vart jag ska fotografera någonstans. Solen är inte framme och det blåser lite. Men aja, man hittar väl något fint ställe (: Det är 0.4C ute idag...och jag vill att det ska snöa lite mer innan all snö försvinner. Men hoppas kan man ju. Men nu måste jag göra mig i ordning om jag och mamma ska åka iväg. Önska mig lycka till :D


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?