110103 x3

Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen. Jag är jätte trött och känner att jag ska sova.
Fick hem mina filmer idag Inception, The Bounty Hunter och Knight and Day. Så nu blir det väl att man ska ha någon film kväll snart! Och för er som gillar lite filmer med action och lite fantasi så rekomenderar jag Inception starkt! Jag älskar verkligen den filmen (även fast jag bara har sett den en gång på BIO). och som jag skrev innan i ett annat inlägg så kika gärna in och titta på den nya Lyrics Videon jag gjorde idag med en låt från Phantom Planet.


- gammal bild sen i höstas -



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?