110102 x2

Nu sitter jag med mamma, mormor och Johnny och äter lussekatter. gott är det!
Har skrivit en sida på min berättelse. Känns så skönt. Undrar vad det ska vara för väder imorgon, funderar på att ta kameran och fotografera... men jag vet inte var jag vill någonstans. haha (: fick precis reda på att jag ska på möte imorgon. så får isånnafall fotografera efter mötet! fast de beror ju på hur jag mår efter (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?