110228 x2

Tagit en lång dusch efter ridningen. Ligger nu i sängen och pratat med mormor i telefon, mys. Är inte alls trött men känner att jag vill sova, har huvudvärk. Imorgon blir det skola förhoppningsvis och sen möte efter skolan. Tisdag imorgon. Tisdag. Tisdag. Tisdag. Ja, skolan och mötet är väl typ det enda som händer imorgon. Mer vet jag inte. Men nu har jag precis släckt min lampa så ska blunda lite och koppla av. Förhoppningsvis försvinner min huvudvärk snart.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?