snart 00:00

Klockan är nu 23:58 när jag skriver detta.
Har börjat skriva på en ny berättelse för jag har liksom fastnat lite på den andra, haha (: Men så är det att börja skriva. Många Författare håller ju på med flera böcker samtidigt (inte för att jag är en författare men ah). Sitter i Johnnys lägenhet och ska la snart sova, mamma sitter i soffan och har sovit en stund. Tror nog också att dom med ska gå och lägga sig snart. Anyway, här regnar det. Det är inte alls kul. Eller jag tror det regnar, det gjorde de innan iallafall. Snart är det Lördag, sen Söndag och efter det så kommer Måndag. Känner mig inte alls pepp inför skolan om jag ska vara ärlig. Vet inte varför, känner mig bara väldigt trött på det. Behöver vila, men vet att jag måste gå till skolan. Gah, jaja. Så är det. Men nu sitter jag och gäspar, ska snart sova. Behöver det. Fast har sovit ovanligt länge nu i två dagar. Liksom igår gick jag och la mig vid 19 tiden, somnade väl vid 20, vaknade igen vid 00. Somnade om, vaknade vid 06, somnade om. Vaknade igen vid 08 typ och sen steg jag upp. Det är liksom nästan 10 timmar om jag räknar rätt... Men jag tycker ändå att det är skönt att sova länge, för jag vet att jag behöver det. Jag behöver vara utvilad. Men nu ska jag spara mitt dokument som jag skriver berättelsen i och sen ska jag stänga ner datorn. Sömnen kallar på mig nu. Vill sova riktigt länge inatt...



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?