Någonting, something...

Någonting, something... Jag kan inte sova, klockan är nu 01:51 typ och det suger. Kanske jag inte skulle druckit en redbull. Jag vet inte. Det blåser ute. Och det märks att det är fredag (lördag eftersom att klockan passerat 00) idag då jag hör röster utanför Johnnys lägenhet, bilar som kör förbi också. Hoppas verkligen jag somnar snart. Fast har lust att starta datorn och skriva på min berättelse, skriva tills fingrarna blöder, skriva tills jag knappt kan hålla ögonen öppna. Jag vet inte. Får se hur jag gör. Vill egentligen bara somna nu. Ville somna direkt när jag la mig ner. Men nej nej, det fungerar inte så. Det suger. Jag hör en klocka som tickar, försöker att inte räkna tickandet då jag vet att det kommer hålla mig vaken. Där körde en bil förbi igen. Usch. Men nu måste jag sluta skriva, ska blunda lite. Tror jag. Helvete, sömn var är du?!!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?