110223 x2

Känns konstigt att skriva sms på mobilen på Svenska, haha. Har under några veckors tid försökt skriva alla mina sms på Engelska istället :) och jag tycker det fungerar bra. Iallafall, ligger i sängen nu. Funderar. Tänker. Blundar. Andas. Imorgon ska jag passa både Alva och Uffe och sen vid 11 tiden så ska jag nog träffa en kompis :) vi ska nog gå en runda och blir nog att jag tar med mig kameran då så foton kommer det isnf bli! Och man får verkligen hoppas att det är fint väder imorgon. Nu ska jag ändra skriv inställningen på mobil tillbaka till engelska och sen ska jag släcka lampan. Ska vila lite. Bye.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



You know ;)

Haha det är bra Linnea, skriv på eng, det är du super bra på :)

2011-02-24 > 09:25:52

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?