1th Februari

Ja, det har redan gått 2 månader på detta året.
Mamma slutar idag vid 14, vi ska åka direkt in till stan för vi ska handla och mamma ska till banken. + att jag ska till Tjejgruppen återträffen (de jag gick på i somras). Känns väl okej men är lite nervös. Imorgon är det Onsdag, vilket menas att skolan börjar. Ska nog ta bussen dit själv. Men får se hur jag gör. Nu ska jag spela lite på mammas dator och vänta på att tiden ska gå.
Några bilder kommer upp vid 14:00 tiden idag i ett Tidsinställt inlägg.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?